Нюанси при виборі футболок
Футболка з нанесенням корпоративного логотипу чи назви підприємства вже давно стала потужним рекламним ходом, завдяки чому фірма запам'ятовується і постійно впадає у вічі. Але дуже часто буває так, що красиві футболки з фірмовою символікою практично після першого прання стають непривабливими і втрачають презентабельний вигляд. Все залежить від якості футболки та нанесеного логотипу. Що потрібно для грамотного вибору текстильних виробів?
- Виробник. При виборі футболок для нанесення символіки найкраще вибирати країни, такі як Марокко, Бангладеш, фабричний Китай. У цих країнах є плантації бавовни, висококваліфіковані робітники та багаторічні підприємства, що гарантує гарну якість продукції за невисоку ціну.
- Бренд виробника. Прості однотонні футболки краще не купувати відомих фірмових брендів, тому що вони орієнтовані на ексклюзив та ціна суттєво завищена. Зараз є багато брендів, які займаються спеціалізованим текстилем для нанесення, наприклад, Fruit of the loom.
- Вигляд виробу. Зовнішній вигляд виробу говорить багато про сам виріб. Насамперед потрібно звертати увагу на симетричність крою, якість забарвлення тканини, рівні шви.
- Матеріал та склад. Купуючи футболки, потрібно завжди враховувати те, що Ви не тільки купуєте товар під нанесення свого логотипу, але, в першу чергу, для своїх співробітників і їм має бути зручно. Натуральний матеріал відмінно виконає ці 2 функції, тому краще вибирати футболки з бавовни. Як правило, класичні футболки пошиті з кулірного полотна, що забезпечує гладку поверхню для нанесення і добре поводиться в експлуатації.
- Розмір. У кожного виробника свій розмірний ряд і часто розміри різних брендів футболок не збігаються між собою. При виборі футболок потрібно орієнтуватися на розмірну сітку, надану виробником, якого ви вибрали.
- Щільність. Багато покупців звертають величезну увагу на густину матеріалу, і це не дарма. Щоб брендований товар служив більш довгий час, щільність футболки повинна бути не менше 150 грам, а якщо ви вибрали спосіб нанесення логотипу – вишивка – то чим щільнішою буде футболка, тим краще.
Таким чином ми виділили кілька нюансів при виборі футболок для нанесення фірмової символіки. Такий товар додатково прорекламує Ваш бренд і те, чим Ви займаєтесь та залучите нових клієнтів.
Наш інтернет-магазин займається продажем текстилю під нанесення вже понад 5 років. Тому, якщо у Вас залишилися питання – не замислюючись, дзвоніть нам. Наші менеджери допоможуть Вам визначитися з вибором та грамотно підібрати товар.